نویسنده
تاریخ انتشار
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
دسته بندی
تعداد بازدید
304 بازدید
200,000 تومان

در Bully Scholarship Edition ، بازیکنان کنترل یک پسر ۱۵ ساله به نام جیمی هاپکینز را بر عهده دارند. این پسر یک فرد عادی نمی باشد چراکه تا به حال ۷ بار از مدارس مختلف اخراج شده است. مادر جیمی نیز یک فرد عادی نبوده و برای بار پنجم ازدواج کرده و قصد این را دارد به همراه همسر خود به یک ماه عسل یک ساله برود. اما برای اینکه ماه عسل او توسط فرزند شرورش خراب نشود، جیمی را به یکی از شهر های آمریکا به نام BullWorth برده و در مدرسه ای با نام BullWorth Academy ثبت نام می کند. مدرسه ای برای بچه های شرور !

https://gamedooble.com/wp-content/uploads/edd/2024/04/Bully_Hero-hero-compressor.jpg

درباره بازی Bully Scholarship Edition :

Bully ، یکی از آن دسته بازی هایی می باشد که ساعت ها می تواند بازیکنان را پشت سیستم نگه داشته و آنها را وادار به ادامه بازی کند. گیم پلی بازی بسیار متنوع بوده و شامل دسته های مختلفی می شود.

یکی از مهمترین بخش های بازی کلاس های درس بوده که سر ساعت های خاصی برگذار می شود و باید بازیکنان سر ساعت در کلاس حاضر شوند. این مدرسه دارای دو کلاس درسی در روز بوده که از ساعت ۹:۳۰ شروع می شوند و درس هایی مانند بیولوژی، هنر، موسیقی، ورزش و زبان را ارائه می دهند.

در Bully، ماموریت های اصلی و فرعی نیز قرار داده شده است که بازیکنان می توانند در کنار تحصیل، آنها را نیز انجام دهند، اما شما نباید همانند بازی های GTA، از این بازی توقع ماموریت های حرفه ای را داشته باشید چراکه بازی تمرکز خاصی برای اذیت دیگران دارد و شما وظیفه انجام آن را بر عهده گرفته اید. البته روحیه جوانمردی نیز در وجود جیمی وجود داشته و در ماموریت های فرعی سعی به کمک به دیگران می کند. در مدرسه افراد ضعیفی وجود دارند که از شما کمک می خواهند و شما می توانید به آنها کمک کرده و پول بدست آورید.

دوبله شده توسط گروه  گرند استار

مطالعه بیشتر

دانلود بازی دوبله فارسی کامل
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

یک پاسخ به “دانلود دوبله فارسی بازی Bully”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *