نویسنده
تاریخ انتشار
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
دسته بندی
تعداد بازدید
29 بازدید
70,000 تومان

بازی سام خطرناک ۴ به شما این امکان را میدهد تا بنا به نیاز خود بتوانید از سلاح های مختلفی استفاده کنید. سلاح هایی که در طول مراحل در اختیار شما و سایر جوخه های نظامیتان قرار میگیرد. در مراحل این بازی میتوانید با انواع و اقسام هیولاها و شخصیت های محبوب بنام : Headless Kamikaze ، Beheaded Rocketeer ، Kleer ، Scrapjack ، Werebull و Khnum رو به رو شوید که هر یک قدرت بالایی را در اختیار دارند. هیولاهای عظیم الجثه بسیاری قصد نابود کردنتان را دارند که با استفاده از شرایط موجود و سلاح ها و مهمتر از همه تاکتیک باید آنها را از میان بردارید.

https://gamedooble.com/wp-content/uploads/edd/2024/04/sam-4.jpg

 

بازی Serious Sam 4 شامل یک بخش آنلاین نیز می باشد که در این حالت میتوانید بازی را به صورت ۴ نفره اجرا کنید. در قالب یک گروه بازمانده میتوانید به سراغ هیولاهایی بروید که شکست دادنشان به تنهایی کار واقعا سختی می باشد. هر یک از شخصیت ها شامل یک سری ویژگی و سلاح مخصوص به خود هستند که با دستیابی به آنها میتوانید قدرت خود و گروهتان را افزایش دهید. با پشت سر گذاشتن مراحل آنلاین بازی میتوانید رتبه خود را در میان میلیون ها گیمر دیگر ارتقاء دهید و به دنبال کسب جایگاه های بهتر باشید.

استفاده از طراحی دیدنی و مثال زدنی سبب شده تا این بازی از لحاظ گرافیکی و صداگذاری در میان ۱۰ بازی برتر ماه قرار بگیرد که این مورد بازگو کننده کیفیت بالای آن می باشد

کلیه حقوق این بازی در اختیار گیم دوبله بوده و تکثیر  و انتشار  آن به هر نحو شرعا حرام می باشد.

 

مطالعه بیشتر

دانلود پچ فارسی ساز
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *