نویسنده
تاریخ انتشار
۱۷ فروردین ۱۴۰۳
دسته بندی
تعداد بازدید
87 بازدید
70,000 تومان

داستان Shadows of Rose شانزده سال پس از داستان نسخه‌ی اصلی روایت شده و Rose نوجوانی را به تصویر می‌کشد که به دلیل قدرت‌های خاصش نمی‌تواند یک زندگی عادی را تجربه کند. همه او را به چشم یک موجود عجیب و غریب می‌بینند و همین موضوع باعث شده است او بسیار منزوی و تنها باشد. در سکانس ابتدایی بازی شاهد ملاقات Rose با دانشمندی به نام K هستیم که در واقع Rose را از وجود یک راه حل برای رهایی از قدرت‌هایش آگاه می‌کند و آن هم ورود به Realm of Consciousness است.

نقد و بررسی Resident Evil Village: Shadow of Rose؛ سقوط در عمق سایه‌ها - گیمفا

Rose از آن جایی که حاضر است به هر قیمتی از شر قدرت‌هایش که همچون طلسمی او را زندانی کرده‌اند رها شود از طریق ارتباط برقرار کردن با نمونه‌ای از Mutamycete که شانزده سال پیش نمونه برداری شده بود و در آزمایشگاه نگه داری می‌شد، وارد دنیای هوشیاری Megamycete شد غافل از آن که چه کابوسی در این دنیا انتظارش را می‌کشد. حال Rose دوباره راهی روستایی می‌شود که پدرش سالیان سال پیش برای نجات او به آن پا گذاشت اما با این تفاوت که در Realm of Consciousness هیچ چیز دقیقا شبیه واقعیت نیست و از همین رو ما با یک ساختار بسیار تاریک‌تر از محیط‌های بازی اصلی روبه‌رو هستیم.

البته Rose در این دنیا تنها نیست چرا که در همان ابتدای بازی موجودی به نام Michael که در تریلرهای این DLC نیز بارها و بارها نام او را مشاهده کردیم خودش را به او معرفی کرده و در طول تجربه‌ی داستان این بسته‌ی الحاقی، نقش گسترده‌ای ایفا می‌کند. گاهی اوقات Michael در محیط‌های خاصی برای Rose آیتم‌های سلامتی و یا مهمات قرار می‌دهد و حتی از او درخواست می‌کند که برای لحظه‌ای استراحت کند.

در این مواقع ما شاهد صحبت کردن Rose با این نیروی مرموز نیز هستیم که در تنهایی این دنیای تاریک، نه تنها باعث آرام گرفتن او می‌شود بلکه به پلیر نیز این اجازه را می‌دهد که نفسی راحت کشیده و خود را برای ادامه‌ی مسیر آماده کند. از طرفی این DLC به خوبی به شخصیت Rose نیز می‌پردازد و از همین رو به راحتی می‌توانید با او ارتباط برقرار کنید.

کلیه حقوق این بازی در اختیار گیم دوبله بوده و تکثیر  و انتشار  آن به هر نحو شرعا حرام می باشد.

🎛فنی : Gamedub Technical Team
🎙مدیر دوبلاژ: سبحان هاشمی
📠مترجم : محمد ابروانی
صداپرداز : امیر حسین علیمرادی
گویندگان : ( به ترتیب اولویت )
سلاله شریعت
سبحان هاشمی
نیما پسندیده
سحر شبرنگی
میترا مصدق زاده
سمانه بدری

مطالعه بیشتر

دانلود پچ فارسی ساز
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *