نویسنده
تاریخ انتشار
۲۰ فروردین ۱۴۰۳
دسته بندی
تعداد بازدید
1111 بازدید
95,000 تومان

اتفاقات داستانی نسخه اصلی Resident Evil 3, در ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۸ جریان داشت. از لحاظ زمانی، اتفاقات این نسخه ۲۴ ساعت جلوتر از نسخه دوم در جریان بود. جایی که Jill Valentine, مأمور ویژه S.T.A.R.S, قصد فرار و خروج از Raccon City را داشت، در حالی که تقریبا تمامی ساکنین شهر، آلوده شده و به زامبی تبدیل شده بودند. اشاره به بقیه اتفاقات نسخه سوم غیرضروری است چون هم باعث اسپویل داستان بازی می شود، و هم اینکه احتمالا برخی بخش های داستانی در نسخه بازسازی شده تغییر یابند.

https://gamedooble.com/wp-content/uploads/edd/2024/04/WCCFresidentevil3remake17.jpg

اما بهتر است نگاهی به پروسه ساخت نسخه سوم بیاندازیم چون نکات جالبی در بر دارد. تهیه کنندگی نسخه سوم، بر عهده Shinji Mikami بود. فردی که یکی از ستون های اصلی فرانچایز Resident Evil به شمار می آید. پس از توسعه و عرضه Resident Evil 2, کپکام به صورت همزمان بر روی چند نسخه از Resident Evil در حال کار بود‌. در اصل پروژه ای که قرار بود به عنوان نسخه اصلی سوم عرضه شود، پروژه ای بود که توسط Hideki Kamiya هدایت می شد. بر طبق صحبت های Yasuhisa Kawamura، که نویسنده ارشد آن پروژه به شمار می رفت، قرار بود شخصیت Hank پروتاگونیست اصلی نسخه سوم بوده، و مأموریت داستانی او نیز بازگرداندن نمونه از G_Virus بود. اما از آنجایی که Sony کنسول PS2 را معرفی کرد و کپکام دریافت نمی تواند آن پروژه را به موقع آماده سازد، ساخت این پروژه کنسل شد. اما از طرف دیگر کپکام نمی خواست که فاصله زیادی بین عرضه نسخه دوم و سوم باشد، به همین دلیل پروژه دیگری که در دست ساخت داشت و از لحاظ آماده سازی اکثر مراحل توسعه آن انجام شده بود را تکمیل کرده، و به عنوان Resident Evil 3 Nemesis منتشر ساخت. که آن پروژه همان نسخه سوم بازی و ماجراجویی Jill Valentine به شمار می آید. جالب است بدانید که تیم Hideki Kamiya نیز مشغول به کار بر روی عنوان Resident Evil 4 شد.
یکی از نکات جالب در مورد Resident Evil 3 این بود که بر خلاف دو نسخه اول که اکثرا در محیط های بسته و ساختمان ها جریان داشتند، این نسخه دارای محیط های به مراتب باز تر و بزرگ تر بود و بخش های بسیار بیشتری از Racoon City را نسبت به نسخه دوم شاهد بودیم‌. همچنین کپکام تصمیم گرفت تا نسخه سوم، از المان های اکشن بسیار بیش تری برخوردار باشد که این مسأله در سلاح های قابل استفاده مشهود بود. همچنین قابلیت جاخالی دادن حملات یا همان Dodging را نیز در نسخه سوم معرفی ساخت. پد کنار موارد بالا، سازندگان هوش مصنوعی دشمنان را نیز ارتقاء دادند و امکان تعقیب بازیبازان حتی بر روی پله ها را نیز در بازی قرار دادند. از طرف دیگر جالب است بدانید که طراحی شخصیت خود Nemesis بر اساس T1000 شخصیت فیلم Terminator 2 صورت گرفته بود.

کلیه حقوق این بازی در اختیار گیم دوبله و دارینوس  بوده و تکثیر  و انتشار  آن به هر نحو شرعا حرام می باشد.

پچ دوبله فارسی با نسخه dx11  هماهنگ است

 

مطالعه بیشتر

دانلود پچ فارسی ساز
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

5 پاسخ به “دانلود دوبله فارسی بازی Resident Evil 3 remake”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *