نویسنده
تاریخ انتشار
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
دسته بندی
تعداد بازدید
239 بازدید
1,900,000 تومان 120,000 تومان٪94 تخفیف

Fort Solis فورت سولیس، عنوان یک بازی ماجراجویی در سبک Walking Simulator است که شما را وارد دنیای مرموز یک سیاره سرخ می‌کند. اکشن، ماجراجویی، بتل رویال و … از جمله سبک‌های محبوب بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌روند. اما باید اعتراف کرد که صنعت بازی‌سازی مدت‌ها است با ارائه یک بازی هیجان انگیز گیمر‌ها را تحت تاثیر قرار نداده است. همه ما می‌خواهیم که یک سبک جدید با داستانی خاص را تجربه کنیم. به ندرت دیده می‌شود که یک توسعه دهنده توجه ویژه‌ای به داستان بازی خود داشته باشد. در هر صورت ما آماده‌ایم که شما را با یک بازی خارق العاده آشنا کنیم؛ داستانی که می‌توان آن را همانند یک فیلم هیجان انگیز و یا یک سریال در نتفلیکس دانست.

https://gamedooble.com/wp-content/uploads/edd/2024/05/e1698182b2221c0a4e7c7199dd63bf7c198bb962.png

در بازی Fort Solis شما در نقش جک ظاهر می‌شوید. او که مامور تحقیقات علمی در سیاره‌ای سرخ است؛ با صدای زنگ هشداری غیر معمول از یک معدن متروکه به ماجراجویی فوق العاده کشیده می‌شود. در ابتدا و پس از رسیدن جک به این معدن همه چیز عادی به نظر می‌رسد؛ اما با نزدیک شدن طوفان‌های کشنده، او تصمیم می‌گیرد که به داخل پایگاه و مرکز تحقیقات این معدن رفته تا طوفان به پایان برسد. این دقیقا همان نقطه‌ای است که ماجراجویی شما آغاز می‌شود. با نزدیک شدن شب؛ جک شاهد رویداد‌هایی است، که به مرور زمان تشدید شده و آن را وادار می‌کند که به جست و جو در این مرکز تحقیقاتی بپردازد. به جک کمک کنید تا حقیقت ماجرا و اتفاقی که برای دیگر کارکنان این پایگاه تحقیقاتی افتاده است را کشف کند.

کلیه حقوق این بازی در اختیار گیم دوبله بوده و تکثیر  و انتشار  آن به هر نحو شرعا حرام می باشد.

📌دوبله فارسی بازی Fort Solis
🧩 مدیر دوبلاژ :مانی لاسمی
🖥صدابردار: ووریا وحدتی
📋مترجم : علی آزاده
🎛صداپرداز : امیرحسین علیمرادی
👤فنی: Gamedub Technical Team

گویندگان:

مازیار ملت خواه (جک)
سمیه سعیدی (جسیکا)
مانی لاسمی (وایت)
ووریا وحدتی (نیک)
پارسا فرهنگ (عظیم)
انیس یاسری (کامپوتر)
مونا مددی (هلن)
نصیر سرایانی (اسکار)
لیلا علیشاهی
معین غلامی (آدام)

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

4 پاسخ به “دانلود دوبله فارسی بازی Fort Solis”

  1. با سلام ببخشید با چه ورژنی هماهنگ است. چون من نسخه ۱۹.۰۴.۲۰۲۴ داشتم ناهماهنگی هایی وجود داشت و پشت دوربین مدار بسته صدا قطع میشد کلا ………..

    1. سلام دوست عزیزم . ممنونم از توجه و محبت شما به دوبله بازی. در مورد دوبله نشدن بعضی دیالوگ ها که تعدادشون اندازه تعداد انگشت های یه دست هست باید عرض کنیم که این بازی فنی بسیار سختی داشت و تیم فنی ما عملا کار ی غیر ممکن انجام داده و چیزی حدود دو ماه فقط کار فنی این بازی طول کشیده و اون تعداد دیالوگ های که دوبله نیست دلیلش همینه و تیم فنی نتونستن صوتارو استخراج کنند بازم ممنون از پیامتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *